O programie

Program, który zwiększy
efektywność Twojego biura.

  • Zyskaj więcej czasu i zadbaj o stabilność
    swojego biznesu.
  • Pozbądź się problemów kadrowych i polepsz
    płynność.
  • Sprawdź czy Twoje oprogramowanie
    jest kompatybilne z Mobevo.
  • Wykorzystuj posiadany sprzęt biurowy
    bez konieczności ponoszenie dużych inwestycji.
  • Zamów odpowiedni pakiet i szybko zacznij używać
    wszystkich funkcjonalności.
  • Korzystaj ze wsparcia naszych konsultantów
    i zgłaszaj nam swoje pomysły. Twoje sugestie
    są dla nas ważne.
  • Zminimalizujesz nakład pracy potrzebny
    na obsługę klientów.
  • Zwiększysz przychody bez zatrudniania kolejnych
    pracowników.
  • Usprawnisz przepływ dokumentów i informacji
    między klientem a biurem.
  • Zautomatyzujesz czynności monotonne
    i powtarzalne.
  • Uwolnisz się od ton papieru i zadbasz
    o środowisko naturalne.

Oprócz automatyzacji procesu wprowadzania faktur do systemu
księgowego masz do dyspozycji następujące moduły:

Eva
Przyśpiesz księgowanie. Wyślij paczkę dokumentów do cyber-księgowej i otrzymaj dokumenty, które zadekretujesz jednym kliknięciem.

Audyt
Sprawdzaj automatycznie poprawność zapisów księgowych w rejestrach. Wygenerowany raport pozwoli Ci znaleźć nawet najmniejszy błąd.

Analizy
Zobacz, który klient przestał być rentowny, i która księgowa mogłaby opiekować się większą liczbą klientów.

Windykacja
Ustaw schemat automatycznej windykacji i miej kontrole nad należnościami.

Panel on-line
Klienci będą zadowoleni jeśli dasz im dostęp do darmowego modułu fakturowania oraz wszystkich swoich faktur 24/7.

Co zyskujesz

Lepsza organizacja pracy

Nie musisz korzystać z wielu, niekompatybilnych ze sobą programów. Program Mobevo daje Ci wszystko, co jest potrzebne do prowadzenia biura księgowego. Dzięki wspólnej bazie danych nie tylko oszczędzisz czas, ale zautomatyzujesz również wiele czynności, które dotychczas trzeba było wykonywać ręcznie.

Prosta i szybka metoda archiwizacji

Nie masz miejsca na przechowywanie teczek z papierowymi dokumentami? Nie musisz go szukać. Na platformie Mobevo otrzymujesz nieograniczone miejsce na serwerach, gdzie możesz umieścić zarchiwizowane dokumenty. Masz do nich dostęp od ręki, bez długiego przeszukiwania segregatorów.

Więcej czasu

Mobevo znacznie przyspiesza wprowadzanie faktur, pozwalając zaoszczędzić czas. Możesz go poświęcić na planowanie strategiczne i rozwijanie swojego biznesu lub… na własne hobby, zamiast marnować na żmudne prace biurowe.

Kompatybilność

Mobevo bezproblemowo współpracuje z popularnymi programami do fakturowania i rozliczeń (m.in. takimi jak Comarch ERP Optima, Insert GT, Enova, Symfonia). Nie musisz zmieniać oprogramowania, ale możesz poprawić efektywność jego działania.

Dodatkowe funkcje

Platforma Mobevo to również szereg ułatwień, które przydadzą się w codziennym funkcjonowaniu biura. Chcesz sprawdzić statystki, skorzystać z arkusza kalkulacyjnego lub zanotować informację w kalendarzu? Sięgnij do Mobevo, gdzie wszystkie te funkcje są do Twojej dyspozycji.

Bezpieczeństwo danych

Troszczysz się o ochronę danych osobowych klientów i ochronę informacji poufnych? Platforma Mobevo zagwarantuje bezpieczeństwo Twoich dokumentów. Połączenie szyfrowane SSL i dostęp jedynie na podstawie hasła uniemożliwią udostępnienie danych osobom trzecim (certyfikat ISO 9001).

Jedna cena, brak ograniczeń

Potrzebujesz więcej stanowisk, chcesz wprowadzić więcej faktur? Nie ma problemu! Na platformie Mobevo nie ma ograniczeń ilościowych. Możesz dodać dowolną ilość dokumentów i upoważnić wybraną liczbę pracowników do pracy w systemie. Wszystko w tej samej cenie!

Kontakt